Toronto (-1)

24 januari 2014 - Harderwijk, Nederland

Dag allemaal, daar zit ik dan aan tafel met allemaal lekkere dingetjes die ik nog in mijn koffer moet doen. Heel erg bedankt allemaal! Nog één uurtje dan breekt de dag voor mij aan. Ik heb net online ingecheckt en blijf me nog steeds verbazen wat je allemaal met je mobiel kan doen. Mijn boarding pass is klaar voor gebruik via mijn telefoon!!! Nu maar hopen dat het mij lukt om daarmee mijn koffer af te geven en aan boord te komen. Het is nu tijd om mijn koffer te pakken, de wekker te zetten en een lekker dutje te doen. Heel erg bedankt voor jullie berichten, superleuk om te lezen!!

Tot morgen, lieve groet Mariëtte

1. Danielle jr. jr.:
    24 januari 2014
    Zo en nu naar bed! Goed en lekker slapen en morgen weer vroeg op ;)

Heel veel plezier!!!
  2. Carla:
    Goede reis lieve jet. Denk aan je. Xx
  3. Annick:
    Hee Mariëtte!
    Een hele goede reis en ik ben erg benieuwd naar al je pedagogische verhalen!
    Fantastisch dat je deze reis gaat maken (en dan ook nog helemaal in je eentje!) Super stoer!
    Je gaat het vast geweldig naar je zin krijgen de komende twee weken. Aan je voorbereiding kan het in ieder geval niet liggen!
    Een goede reis en heel veel plezier!
    Geniet!
    Liefs Annick
  4. Carla:
    25 januari 2014
    He hello best friend!! Hoe was je vlucht?? Ik heb de hele dag aan je gedacht. Hoop dat je straks weer veilig met voetjes op de vloer staat. Hop hop naar je hotel. Je zal het wel zat zijn. Je reis gaat beginnen in Toronto. Ben echt benieuwd. Heel veel liefs mij. Xxxx
  5. Pa en ma:
    26 januari 2014
    Ja dus toch al die cellen door elkaar het blijft ook niet uit.
    Ondanks al die lieve gedachten die met je mee reizen.
    Het is voor ons ook bijzonder hoor, het idee dat we meestal overwegen in de auto te stappen en te kijken zit er nu niet in.
    We reizen nu toch digitaal een beetje met je mee.
    Dat is ook al geweldig.
    xxxxxxxxx