Grateful💥

5 maart 2023 - Diani Beach, Kenia

Het is vandaag mijn laatste dag van deze bijzondere reis. Laat ik deze dag eens goed benutten. Ik word weer vroeg wakker (05:00) en ik sta te popelen om voor de laatste keer hier de zon op te zien gaan en de laatste  strandwandeling te maken.
Het is echt amazing hier! ☀️

Na een lekkere wandeling gaan we met het overgebleven groepje van T4t ontbijten. Hierna gaan we een bezoekje brengen aan de kerk, in een dorpje verderop. Er wordt veel gezongen met veel herhaling en de preek is best intens en imponerend.

We gaan met de tuk tuk naar het verblijf en als ik voor de laatste keer souvenirs haal ga ik eindelijk relaxen. Ik ga mijn koffer vanavond maar eens pakken. Ik zal het e.e.a. hier achter laten voor de schoonmakers, want zij kunnen het hier goed gebruiken.

Ik ga hier met een bijzonder gevoel en een hoofd vol impressies weg. Ik kan niet geloven dat ik zoveel heb meegemaakt de afgelopen weken, het is onvoorstelbaar.

Ik ga nu een eind aan dit verhaal breien en voor de laatste keer hier onder de klamboe…. Morgen zijn we weer compleet thuis🍀❤️daar kijk ik enorm naar uit.

Bedankt voor het meereizen, zonder jullie was het echt minder leuk geweest! Jullie reacties op mijn verhalen waren momenten waar ik elke dag naar uitkeek en het was voor mij een  manier om door te schrijven en zo alles een plekje te geven. Want wat hebben wij het ontzettend goed in ons landje 🍀

59AEABA8-FDAB-4904-B1BF-3D862BB018EB CD4FFD6F-84C9-4886-8EF1-5AEF2A48D856A3A9C30D-62CE-4920-B6A4-465951AE5620B3B35AE8-437A-45F8-B218-7A3981652B00387E3A72-54CB-4E14-9D15-D6BEAC86E3D3442283BB-C96B-4229-B146-FF4E1DB08DEEE1EEC76A-2DDF-443D-9D87-72C5A7613F9351EA8C84-E684-45C7-9E06-58B33AE5C88DDBB5F7B0-EC38-46DD-AAF1-88EA26D3DCB5

1. Isabel:
    5 maart 2023
    Prachtig mariette om al je verhalen te hebben gelezen. Tijd om je koffer te pakken en weer naar je gezin terug te vliegen! Hele goede terugreis🛫.
    Knuffel xx
  2. Debby Hornman - de Gier:
    6 maart 2023
    Welkom thuis in NL. Heerlijk om je prachtige verhalen te lezen.
  3. Mieneke:
    7 maart 2023
    Zooo wat een enerverende mooie reis en prachtige verhalen. Nu thuis ga je het allemaal nogmaals beleven en vertellen en op school zullen er ook zoveel vragen komen. Je reis duurt nog dagen hoor 🍀 mooi om het zo te beleven en wat een prachtige dieren ook. De kids daar zullen ook zo hun indrukken en vragen hebben en hebben een glim opgevangen via de techniek van beeld bellen. En wereld van verschil in een ander continent. En inderdaad wat hebben wij een haast 😃.
    Bedankt voor je fantastische dagboek verhalen en mooie foto’s. Welkom thuis en geniet van je gezinnetje en straks je klas.
    Knuffel 🥰 zusje PSje, ( ijsvogel🍀 hoe mooi, dat kleine dappere ‘ding’ tussen de grote reuzen)
  4. Mariëtte:
    7 maart 2023
    Hi lieve zus🍀zo fijn dat je mee heb gereisd 😘
    Idd dat kleine dappere vogeltje 🙈tot snel