Hakuna matata🇰🇪

6 maart 2023 - Den Bosch, Nederland

Dit was het dan, mijn reis zit er nu echt op.

Ik ging met een rugzak vol met energizes, post its, stiften, flap overs, boekjes, papier, stroopwafels en volop ideeën.
Vandaag kom ik terug met een rugzak vol indrukken, impressies, ideeën, herinneringen, momenten, nieuwe vriendschappen, passie for education en ga ik weer opnieuw proberen alles op waarde te schatten.

Terwijl ik mijn rugzak uitpak, kan ik je vertellen dat niet de souvenirs, niet de cadeaus die ik heb gekregen en ook niet de spullen die ik van huis meenam, mij blij maken. Het zijn de ontmoetingen met de verschillende mensen van de afgelopen weken die een lach en een traan op mijn gezicht toveren. De vele, blije kinderen die mij meer dan blij maakten. En wat een mooie gesprekken met al die mensen die op mijn pad kwamen. In het vliegtuig, op het vliegveld, in een busje, onder een boom, in een klaslokaal, in de principal room, tijdens de meeting elke avond, bij de ‘wc’ ( gat in de grond)  bij de final celebration, op het strand, op de markt en natuurlijk heb ik genoten van de gesprekken met onze driver Ian. 🍀

Nu is het tijd om van mijn man en gezin te genieten❤️🛬

Hakuna Matata

639344E4-460F-48B9-ADEA-B1EE57FD7DCFB908C7A3-FBCF-42F5-A67A-BB577170B38A